FANDOM

Khyber (czytaj: kajber)to wróg z serii omniverse.

WyglądEdytuj

Khyber nosi czarny garnitur z czerwonym paskiem obejmujący jego górną część ciała. Ma szare rękawiczki i pas oraz czarne buty z szarymi podeszwami. Nosi kości jako ornament. Khyber ma zieloną twarz, czarne włosy i skrzela używane do gwizdania.

UmiejętnościEdytuj

Khyber posiada urządzenie podobne do Omnitrixa, zwane Nemetrix. Używał go do zmieniania swojego pupila w drapieżne potwory. Jest on też wykwalifikowanym łowcą, tak jak i utalentowanym hakerem. Khyber może wydawać ultradźwiękowy gwizdek do dowodzenia psem. Ma także blaster snajperski z dużą dokładnością. Ma dobrą znajomość punktów nacisku, które mogą sparaliżować wrogów. Jest także specjalistą w walce wręcz. Ma zwiększoną siłę i wytrzymałość. Jest bardzo zwinny. Posiada również ogromny arsenał urządzeń łowieckich.

OsobowośćEdytuj

[1]Khyber w hełmie

Khyber ma spokojny, ale poważny charakter. Zazwyczaj jest postrzegany w cieniu, co oznacza o jego ostrożności jak i dyskretności. Ostatnie pięć lat swojego życia spędził na śledzeniu i obserwowaniu Bena. Celem tego było jak najwięcej dowiedzieć się o Tennysonie, aby zdobyć największą nagrodę.Jest on bardzo inteligentny i wie wiele o różnych gatunkach, umiejętnościach i słabych punktach. Według Malware, Khyber ma obsesje na punkcie Bena.

WystępyEdytuj

Ben 10: OmniverseEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest jedynym głównym czarnym charakterem do tej pory, który miał żywego zwierzaka, a nawet dwa.
  • Podczas debiutu, Khyber gwiżdże za pomocą ust, aby zmienić Zed, ale w innych swoich występach gwiżdże za pomocą skrzeli.
  • Jest przeciwieństwem  Phila, bo Phil jest człowiekiem a Kyber kosmitą, Khyber używał Nemetrixa na zwierzaku a Phil na sobie, Khyber pojawił się w Drapieżniki i ofiary część: druga a Phil w retrospekcji tego odcinka a w Potwór Maxa było na odwrót.