FANDOM

KEVIN 11,000

Kevin 11 000

Kevin 11000

Kevin z przyszłości oddalonej o jakieś 30 lat. Jego dorosła wersja posiada długie czarne włosy i bliznę w kształcie krzyżyka na brodzie. Przez długie lata przybywał w nicości, nie zmarnował jednak tego czasu, tylko absorbował umiejętności zamkniętych tam kosmitów, których było 11 000. Zdecydowanie lepiej panuje nad swą mocą. Potrafi dowolnie przechodzić z ludzkiej formy na kosmiczną i z powrotem. Z nicości uwolnił go dopiero jego syn Devlin. Kevin nie zamierzał jednak odbudowywać swych relacji z synem, gdyż obchodziła go tylko jego walka z Temysonami, co dobitnie uświadomił swemu synowi.Okazało się to jego wielkim błędem, gdyż Devlin postanowił naprawić swój błąd walcząc ze swym ojcem, po stronie Bena i jego syna Kena. To właśnie On zamyka swego ojca w specjalnej kuli, kończąc tym samym walkę. Jako człowiek posiada zwiększoną siłę, szybkość i prawdopodobnie zdolność regeneracji. Pełny potencjał jego mocy, w kosmicznej formie nie jest znany. Jednak ma on zdolności kosmitów z Omnitrixa i gatunków kosmitów z niebytu których nie znamy, a choć jest Kevinem 11 000 to w jego formie jest ich tylko parę. Znani nam kosmici to te części: -(prawdopodobnie) Ręka i nogi Czterorękiego - Zdolność wysyłania fal dżwiękowych Benwilka - łodygi Dzikiego pnącza - skrzydła Muchy - Skrzydło, głowa, macka, i brzuch Inferno - ogon Szybciora jako drugą część macki - macka Uprgade jako pierwsza część macki - dwie dolne ręce Dzikopyska.